svar på frågorna ni ställde! :D

Vad heter din kamera?
Den heter Nikon D40.
Har du några syskon?
Ja, 2 brorsor, 2 systrar.
Favoritfärg?
Alla färger som finns! :D
Favorit outfit?
Jeans, tröja och munjacka!
Om du vann en miljon vad skulle du då köpa först?
Smink och kläder och massa smycken!!!
Vilken är din naturliga hårfärg?
mörkblond!
Hur länge fixar du dig på mornarna?
20-30 min!
Vilken klass går du i?
4A på gäddgårdsskolan i Arboga.
Vilka bloggar är bäst i kbp? (kick back pack)
Vira och Caty!
Vilka bloggar kollar du som t.ex dina kompisars?
Simone, Michelle, Becka, Elme, Vane!
Har du något husdjur?
En katt på 2 år.
Har du en bloggbok som du skrver saker i?
Självklart, de går inte att blogga utan en bloggbok.
Kommer du ha flera tävlingar?
Japp, kommer upp vinnaren av sean banans autograf idag och vi kommer starta en ny tävling!
Vad gör du på fritiden?
Då jag inte bloggar, tränar jag pingis, är med kompisar, osv osv ...
Är min blogg fin?
-
Unika varje dag?
Mellan 100-200 om dagen!
Besöksrekord?
ca 500
Hur många unika läsare har du per dag?
UPPEEEE!!!
Vad är det som har hänt din mamma?
Tar inte upp de i bloggen, kommer kanske säga de senare.
Kollar du min blogg varje dag?
Kanske..
Vem är det som gör dina designer?
Simone, eller jag.
Spökar de hos dig?
Haha, nej!
Gillar du våran blogg?
Ska kolla - okej aa! :D
Favoritfilm?
SAW ... :D
Hur mycket får du i måndad/veckopeng?
1000-2000 i månaden!
Vad heter din dator?
Typ compaq.. ;(
Hur många är de i din familj?
mamma, pappa, jag, syster,syster, bror, bror - 7!
Har du en bloggbok? Kan du visa den på en bild!
sen.
Om du skulle tatugera någonting, vad skulle de vara?
DUFF på ryggen! :D
Gör du bloglovinbyten?
Självklart!
Favorit film?
SAW.
Favorit tvshow?
ehm, tvprogram - bolibompa, haha nej skojja typ de okända! :D
Favorit sång?
Lägger upp dom sen!
Favoritfärg?
Har svarat på den - alla färger!
Favorit mat?
kinamat
Favoritdricka?
coca cola light.
Favoritgodis?
Vet ej, typ allt är ju gott men kanske karameller!
vad tycker du om mig?
adisa, bra!
Vad är de du önskar dig mest?
En macbook i 7an, Iphone, Ipad! :D
Ångrar du någonting du gjort?
Självklart, men kommer inte på nå nu! :D
Varför började du blogga?
För att de är kul att dela med mig av min vardag!
Brukar du läsa min blogg?
Adisa, jepp! :D
Om du fick välja mellan fjortis, emo eller punkare vad skulle du bli?
emo! :D
Fin blogg, adisa!
Taaaaaaaaaaack! :D
Tack för alla frågor om ni har några fler som ni inte hann kommentera maila mig på [email protected] !!! :)

Tidigare kommentarer! :D

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0